Opis modułu:
Warsztaty dla menedżerów, przedsiębiorców, kadry kierowniczej, pracowników biur obsługi klienta, call center oraz firm ubezpieczeniowych.
Mowa to wciąż najlepsze narzędzie do budowania relacji z partnerami biznesowymi, klientami, pracownikami czy związkowcami. Dobry mówca wie jak zainteresować swoim produktem, ofertą, usługą w każdych okolicznościach. Zdolność mówienie krótko i na temat, pomaga podczas oficjalnych spotkań oraz rozmowy swobodnej. Usprawnia rozwiązywanie sytuacji kryzysowych.
Szczegółowy program:
- Mowa to nasza żywa wizytówka. Jak się przedstawiasz, wypowiadasz swoje nazwisko, funkcję czy stanowisko, ma duże znaczenie.
- Ćwiczenia na powitanie, czyli efekt pierwszego wrażenia.
- Jakość rozmowy wpływa nie tylko na twoją ocenę, ale także reprezentowanej przez ciebie firmy, przedsiębiorstwa, organizacji.
- Czas na trudne pytania – nie ważne kto pyta, ważne jak odpowiadasz.
- Studium przypadku – uczestnicy warsztatów odpowiadają na pytania dziennikarza, dotyczące wydarzeń związanych z ich firmą.
- Kamera i mikrofon – najlepsze narzędzia do weryfikacji naszych rozmów i wypowiedzi, wygłaszanych oświadczeń i komunikatów.
- Rozmowa z klientem w obecności kamery – świadoma kontrola podwyższonego poziomu stresu.
- Trudny klient to trudny czy wymagający rozmówca?
- Uwaga na prowokacje!
- Rozmowa twarzą w twarz & rozmowa przez telefon. Intonacja, dynamika, tembr, dykcja, długość zdań.
- Siedząc czy stojąc? Kiedy rozmowa klei się lepiej.
- Mówić i słuchać, słuchać i mówić – kiedy i jak przerwać zbyt długą wypowiedź? Jak uporządkować rozmowę?
- Dobry mówca, może być dobrym moderatorem – ćwiczenie rozmowy grupowej. Wiele pytań w tym samym czasie.
- Wideokonferencja – streaming, live na potrzeby klientów korzystających z mediów społecznościowych.
- Jak scharakteryzować swoją firmę? Co jest ważne, a co nie dla klientów czy dziennikarzy?
- Medialne oblicza biznesu – czym się chwalić, co pokazać, o czym i jak mówić?
- Czas na indywidualne pytania – podsumowanie.